Kürtajı Savunmak Yaşamı Savunmaktır: Kıstas Kadının İradesidir

Kürtaj, Yaşam Hakkı ve Kadının İradesi

One response to “Kürtajı Savunmak Yaşamı Savunmaktır: Kıstas Kadının İradesidir

  1. Sn.Doğan Göçmen sizi tanıyorum.(CKM.Hegel.Kongresi) ve sitenizdeki Yazılarınızı (Türkçe)ilgi ile zevk ile takip ediyorum.Çok açık ve anlaşılır ifadeniz için size teşekkürler.Ben HEGEL’ i ögrenmeye devam ediyorum. Ayrıca İstanbul Üniversitesi Felsefe Bölümü – Sistematik Felsefe Ana Bilim Dalı Başkanı Dr.Enver Orman ilede taşışığım. Ayrıca Aziz Yardımlı seminerlerini yaklaşık 7 yıldır izlemekteyim.Bu yazımı size kendi adıma teşekkür etmek amacıyla yazdım.İyiki varsınız.Bu toprakların Yüzakısınız.

    BURHAN TOPUZ

Leave a Reply

